نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چگونه مدیریت روحی تازه در یوونتوس دمید؟

چگونه مدیریت روحی تازه در یوونتوس دمید؟

بعد از تساوی اینتر با آتالانتا و پیروزی قاطعانه ی ناپولی برابر ساسولو، یوونتوس یوونتوس با پیروزی برابر اودینزه، توانست دررقابت نزدیکش را با ناپولی حفظ کند.

 

چه کسی می توانست دو ماه پیش این چیزها را تصور کند؟ مکس آلگری کار مهم انجام داده، او به تیم کمک کرد تا دوباره اوج بگیرد. اگرچه، گاتزتا دلا اسپورت، در ابتدای فصل سیاست نقل و انتقالات یووه را مورد انتقاد قرار داده بود، سیاستی که روحی جدید در ترکیب اصلی یوونتوس دمید.

 

از کالچومرکاتووب

 

بیایید با سامی خدیرا شروع کنیم: اول فصل مصدوم بود، اما حالا این بازیکن سابق رئال مادرید به یک مهره ی غیرقابل جایگزین در خط میانی یوونتوس تبدیل شده است و یووه هنوز در هنگام حضور او در زمین نباخته است.

 

الکس ساندرو ثابت کرده که ایرادگیرها اشتباه می کردند و وقتی او اینگونه کار می کند، هیچ کس یادش نمی آید که چقدر برایش پول خرج شده است. او در سمت چپ پادشاهی می کند و پاس گل های سه امتیازی اش به یووه برای صعود در جدول و نیز مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان حیاتی بوده است.

 

ماریو مانژوکیچ و پائولو دیبالا چه؟ دیبالا خلاء اتصال خط حمله و هافبک را پر کرده است، کاری که قبلا کارلوس توز انجام می داد، از آن سو، مانژوکیچ وقتی  به اینجا آمد یک بازیکن تمام شده به نظر می رسید، اما هیچ کس دیگر چنین چیزی نمی گوید.

 

جوزپه ماروتا باید بسیار خرسند باشد، خیلی شجاعت می خواهد که یک مدیر ورزشی قبل از اینکه نیاز چندانی حس شود تیمش را بازسازی کند. ماروتا دقیقا این کار را کرده است و به جرئت می توان گفت که تیمش را طوری بسته که مطئن باشد حتی به مدتی طولانی تر از حالتی که ویدال، توز و پیرلو را حفظ می کرد قابلیت رقابت خواهد داشت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: